C(h)ampagne

Ik hoorde van de week op de radio dat Shell een nieuwe marketing campagne is gestart. Als ex werknemer ga je dan toch even kijken. De nieuwe campagne bestaat uit een serie van korte films (eerste is Eureka) die de creatieve geest van Shell tonen daar waar bijzondere problemen op een (milieuvriendelijke) innovatieve manier overwonnen worden. Het is een mooi gemaakte film en uit ervaring kan ik melden dat Shell medewerkers inderdaad de ruimte geeft voor ontwikkeling van innovatieve oplossingen. Persoonlijk vind ik het een goede zet om op deze manier je innovatieve kracht te tonen, natuurlijk om gelijkgestemde denkers te interesseren voor de organisatie. Een hele stap voorwaarts! Vandaar dat de film in de bioscoop getoond zal worden om veel mensen te bereiken. Niets mis mee maar er is een medium dat veel sneller bekendheid aan het filmpje kan geven en dat is dit medium. Alleen jammer dat je geen link mag opnemen naar de site volgens de officiële terms and conditions maar ik doe het toch maar… Klik hier voor de film

Ook leuk om te lezen...

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *